7 grudnia 201961 867 68 12sekretariat@spolecznajedynka.pl

Oferujemy możliwość kupienia mundurków, które od dawna nie zostały odebrane i znajdują się na stanie w szkole.

Sprzedaż odbywa się poza aplikacją i jest natychmiastowa, bez żadnej rezerwacji mundurka. 

Możliwość kupna mundurka „od ręki” możliwa jest tylko dla osób, które nie zamówiły takiego samego  mundurka przez aplikację. Nowa dostawa zamówionych w październiku i początku listopada mundurków będzie wydawana ok 18.12.

W dzienniku elektronicznym codziennie pojawi się informacja o dostępnych rozmiarach i kolorach. W celu zakupienia odpowiedniego (nie zamówionego wcześniej w aplikacji) mundurka należy odebrać osobiście w sali technicznej (B023) w niżej podanych godzinach  

Odbiór zostaje pokwitowany przez rodzica oraz nauczyciela wydającego mundurek, następnie należy opłacić gotówką u p. Lidki. 

Zakup będzie możliwy tylko i wyłącznie:

podczas zebrania z rodzicami od 15.45 - 18:30.

w CZWARTEK 28.11 od 7.50-8.30 oraz od 13.30 do 16.10

w PIĄTEK 29.11 od 15.30 do 16.10.

Dane kontaktowe

Społeczna Szkoła Podstawowa nr 1 
im. św. Urszuli Ledóchowskiej w Poznaniu
Społecznego Towarzystwa Oświatowego

ul. Grunwaldzka 154, 60-309 Poznań
tel. 61 867 68 12, fax. 61 661 88 84

e-mail: sekretariat@spolecznajedynka.pl
telefon do szkoły po godz. 15.00 (portiernia) 61 661 88 41
bezpośredni telefon do świetlicy: +48 730 389 328, 61 661 83 32

KONTO: Santander 40 1090 1346 0000 0000 3403 4262

KRS: 0000061987

Znajdź na stronie

  fundusze

logo ose large

 

Współpracujemy z:   pobrany plik

© 2019
Wykonanie: Solmedia.pl