17 października 201961 867 68 12sekretariat@spolecznajedynka.pl

"Na początku nie byłam pewna, czy chcę jechać, ale teraz wiem już że było warto". Uczestnicy wyjazdu podzielili się swoimi opiniami.

1. Ten wyjazd był naprawdę dobrą decyzją. Na początku nie byłam pewna, czy chcę jechać, ale teraz wiem już że było warto. Właściwie wszystko mi się podobało. Wycieczki, zwiedzanie, czas wolny, wszelkie aktywności, lekcje... Trafiłam do przemiłej rodziny, a jedzenie (zarówno w domu jak i w szkole) było przepyszne. Zajęcia z języka hiszpańskiego spędzaliśmy bardzo produktywnie, a jednak był to też czas świetnej zabawy. Miasta i miasteczka urzekały pod wieloma względami. No i aquapark - to zdecydowanie jeden z czarnych koni tego wyjazdu. Bardzo chciałabym jeszcze raz go odwiedzić. Podsumowując: ten wyjazd to coś naprawdę niezwykłego i miło wspominam każdą chwilę. Jeszcze długo będę tęsknić za urokami tamtejszych domów, ulic i zabytków, za słońcem i sklepem Natura (ha, ha). Dzięki tej wycieczce odkryłam swoje umiejętności językowe i mogłam całe dnie obcować z jednym z piękniejszych języków jakie istnieją - z językiem hiszpańskim. Wszystko było świetne. Na pewno kiedyś, może za rok, wrócę w tamte zakątki. I każdemu, kto ma okazję wziąć udział w podobnym przedsięwzięciu gorąco to polecam. Bo to cudowne, jedyne w swoim rodzaju doświadczenie które będziesz wspominał latami. Anonim
  1. Moim zdaniem wyjazd do Hiszpanii był bardzo udany. Lekcje a w szczególności wycieczki nie były w żadnym stopniu męczące, a wręcz przeciwnie. Zajęcia w szkole były prowadzone w ciekawy sposób, na żadnych lekcjach nie było nudno, a wszelkiego rodzaju zabawy czy gry były zabawne. Wycieczki były ciekawe, bardzo podobało mi się to, że mieliśmy dużo czasu wolnego na wszelkiego rodzaju spacery czy zakupy. Gdybym mógł to bym pojechał jeszcze raz i strasznie ubolewam, że to był pierwszy i ostatni raz😓 Kostek
  1. Uważam że wyjazd do Hiszpanii był fantastyczny. Bardzo ciekawe lekcje w szkole prowadzone w interesujący sposób nie były nudne. Różne atrakcje tj. Wycieczki do Cordoby, Nerja, Mijas i Malagi oraz wyjście na plażę czy do aquaparku były świetne i mogliśmy zwiedzić Hiszpanie. Benalmádena jest wspaniałym miastem a szczególnie piękna jest plaża. Wyjazd bardzo mi się podobał i jeżeli bym mógł pojechał bym po raz drugi. Anonim
  1. Moim zdaniem wycieczka była bardzo fajna. Była okazją ćwiczenia języka oraz zwiedzenia różnych części Hiszpanii. Mieszkaliśmy u rodzin więc nie tylko w szkole ale i w miejscu zamieszkania mogliśmy podszkolić swoje umiejętności. Anonim
  1. Wyjazd do szkoły językowej w Hiszpanii uważam za bardzo udany. Podobało mi się w jaki sposób podchodzili do nas nauczyciele w szkole i rodziny, u których mieszkaliśmy przez ten tydzień. Wycieczki które mieliśmy w tygodniu i w weekend były dobrze zorganizowane co pozwalało zobaczyć najładniejsze i najciekawsze miejsca w ustalonym czasie. Wycieczka do Aquaparku sprawiła mi najwięcej radość ponieważ mogłam spędzić czas z przyjaciółmi na świetnych zjeżdżalniach prze cały dzień. Miejsca które myślę że były najładniejsze i najbardziej warte odwiedzenia to Malaga i Córdoba. Zobaczyliśmy tam piękne budynki oraz krajobrazy i mieliśmy dużo czasu wolnego na własne potrzeby. Podsumowując uważam że ten wyjazd dał mi możliwość osłuchania się i dowiedzenia się wielu rzeczy o języku, ale także nauczył mnie wielu nowych rzeczy o kulturze hiszpańskiej.             Maja Życka
  1. Moim zdaniem wycieczka do Andaluzji to super przeżycie. Nie dość, że mogliśmy poćwiczyć dwa języki (hiszpański i angielski) to ponadto zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc. Spędziłem miło czas ze znajomymi, a lekcje do tego były ciekawie prowadzone. Zakwaterowani byliśmy u rodzin, gdzie standard był lepszy niż, w niektórych hotelach. Wszystkim polecam ten wyjazd. Anonim
  1. Moim zdaniem wyjazd do Hiszpanii był bardzo udany. W domu u rodziny czułam się jak u siebie. Ludzie byli uprzejmi i życzliwi. Najbardziej podobała mi się wycieczka do Malagi i Nerja. Aquapark był świetną atrakcją. Lekcje języka hiszpańskiego były dobrze zorganizowane i dużo z nich wyniosłam. Nauczyciele byli mili i bardzo dobrze tłumaczyli różne zagadnienia. Jedzenie w szkole jak i w domu bardzo mi smakowało. Będę miło wspominać ten wyjazd.             Konstancja Gnarowska
  1. Wyjazd do Hiszpanii, do Benalmádena był moim zdaniem bardzo udany. To było bardzo dobre połączenie nauki i odpoczynku. Można było poznać kulturę Hiszpańską poprzez pobyt u hiszpańskich rodzin, oraz rozmawiać z nią po hiszpańsku przy codziennych czynnościach. Oczywiście oprócz tego codziennie chodziliśmy też do szkoły w której mieliśmy lekcje z bardzo miłymi hiszpańskimi nauczycielami. Po każdym dniu w szkole czekał na nas pyszny obiad który każdy chętnie zjadał! Po lekcjach jeździliśmy na bardzo ciekawe wycieczki po Hiszpanii do bardzo ciekawych miast i miejsc. Najpierw je zwiedziliśmy a potem mieliśmy trochę czasu by pochodzić sobie po centrum miasta.
    Po całym dniu, wracaliśmy do domów naszych rodzin i jedliśmy razem kolację i rozmawialiśmy.
    Tak minęły dni od wtorku do piątku. W sobotę nie szliśmy do szkoły tylko pojechaliśmy z samego rana do Cordoby z grupą Japończyków i Włochów, oraz z nauczycielami z szkoły do której chodziliśmy. Zobaczyliśmy tam dużo ciekawych miejsc, między innymi meczet i pozostałości po nim w tym bardzo ciekawe ogrody. I tak minęła sobota...
    Wszystkie dni bardzo mi się podobały ale najbardziej spodobała mi się niedziela. Pojechaliśmy wtedy do aquaparku gdzie były bardzo duże zjeżdżalnie. Po 8 godzinach wróciliśmy pociągiem. Wszyscy się dobrze bawili ale byli zmęczeni. Po tym chętne osoby poszły do kościoła i tak skończył się dzień. W poniedziałek pojechaliśmy do Nerja gdzie były bardzo ciekawe skały, a potem wróciliśmy i mieliśmy kilka lekcji w szkole i tam zakończyliśmy nasz wyjazd do Hiszpanii. Pożegnaliśmy się z. Nauczycielami i dostaliśmy dyplomy. Ten wyjazd był bardzo pełny i ciekawy, ale chyba każdemu za szybko minął.                                                      Kuba
  1. Wyjazd ten był bardzo udany. Każdego dnia mieliśmy wycieczki, które były bardzo ciekawe i interesujące. W szkole nauczyłem się dużo nowych rzeczy dotyczących gramatyki języka hiszpańskiego i tradycji w Hiszpanii. Rodzina u której nocowałem była bardzo miła i sympatyczna. Zawsze potrafiliśmy się porozumieć.                                                                                                                                                                                                     Tymoteusz Juskowiak
  1. Było bardzo przyjemnie . Bardzo szybko mi minęło i uważam to za bardzo udany wyjazd ponieważ podobała mi się panująca tam atmosfera i ilość czasu wolnego. Wera
  1. Moim zdaniem wyjazd do Hiszpanii był bardzo udany i dobrze zorganizowany. Lekcje hiszpańskiego w szkole Maravillas były dobrze prowadzone przez nauczycieli. Wyniosłam z nich bardzo dużo. Natomiast rodzina, u której mieszkałam troszczyła się o mnie i gotowała pyszne obiady. Czułam się tam bardzo dobrze. Można było wykorzystać swoje umiejętności i porozmawiać o różnych tematach z członkami rodziny. Myślę, że najbardziej podobał mi się wyjazd do Cordoby i Nerja, ponieważ w Cordobie było dużo pięknych, zabytkowych miejsc. Natomiast w Nerja były piękne widoki i plaża ciągnąca się przez całe wybrzeże. Aqualand był super rozrywką. Można było odpocząć i zrelaksować się. Obiady w szkole Maravillas były bardzo dobre, choć myślałam, że będzie więcej charakterystycznych potraw dla tego regionu i Hiszpanii. Na koniec mogę powiedzieć, że będę wspominać ten wyjazd bardzo długo.

Amelia Kleparek

1. Uważam że wyjazd do Hiszpanii był fantastycznym przeżyciem. Wiele się nauczyłem oraz zwiedziłem wiele ciekawych zabytków. Spędziłem także wspaniały czas z rówieśnikami. Anonim
  1. Najlepszym punktem wycieczki do Hiszpanii była wycieczka do Aquaparku w Torremolinos i wyjście na plażę. Jedyną wadą wyjazdu było to, że tylko raz byliśmy na plaży. W szkole językowej przypomniałem sobie i poprawiłem mój hiszpański po wakacjach. Mieszkanie u rodzin było ciekawym przeżyciem, a wycieczki były dobrze zaplanowane

Anonim

1. Według mnie wyjazd do Hiszpanii był bardzo fajny. Najbardziej mi się podobało w Aquapark'u. Wyjazd był super. Nigdy tego nie zapomnę. Anonim
  1. Na wyjeździe do Hiszpanii panowała bardzo miła atmosfera. Było można spędzić czas z fajnymi ludźmi. Dowiedziałem się wielu nowych rzeczy. Anonim
  1. Na wycieczce do Hiszpanii było bardzo fajnie. Mogliśmy doszkolić swój język hiszpański i nauczyć się wielu nowych rzeczy. Szkoła i atmosfera jaka w niej jest są cudowne. Jedzenie bardzo smaczne. Wycieczki do różnych miejsc były super. Fajne było ze mieliśmy czas wolny. Moim zdaniem najlepsze był wyjazd do parku wodnego,w którym spędziliśmy cały dzień oraz wyjście na plaże. Mieszkanie w domach u rodzin było ciekawym przeżyciem. Mogliśmy zobaczyć jak żyje się w Hiszpanii i jak wyglądają ich dni. Cala wycieczka była bardzo fajna. Anonim
  1. Według mnie wycieczka do Hiszpanii była świetna. Podobało mi się to, że oprócz czasu wolnego u rodzin zwiedzaliśmy tak piękne miasta jak: Kordoba, Mijas, Nerja i Malaga. Rodzina, u której mieszkaliśmy przez też tydzień również była świetna. Jedynym minusem była dość duża odległość dzieląca Colegio Maravillas i dom. Natalia Celka
  1. Tygodniowy wyjazd do szkoły językowej w Hiszpanii spędziłam dobrze bardzo podobał mi się sposób prowadzenia lekcji oraz podejście nauczycieli do uczniów. wszystkie wycieczki były zorganizowane w ciekawy sposób i pozwoliły nam poznać piękne miejsca na południu Hiszpanii. za najlepszą wycieczkę uważam wycieczkę do Córdoby oraz do Torremolinos. Podsumowując ten wyjazd dał nam wiele możliwości; mogliśmy osłuchać się z językiem, poznać kulturę, posmakować przepysznych dań. Nina Dzieciuchowicz