1. Aby dokonać rejestracji do systemu bibliotecznego należy w zakładce <BIBLIOTEKA> wybrać <KATALOG ONLINE>.
  2. Gdy otworzy nam się strona z katalogiem, należy kliknąć w ikonkę z kluczami
    w prawym górnym rogu. Następnie w otwartym nowym oknie wybrać opcję „Załóż konto” i dalej postępować zgodnie z prezentowanymi przez program wskazówkami.
  3. Do każdego bibliotecznego konta czytelniczego, należącego do uczniów
    oraz pracowników szkoły, został wprowadzony osobisty, szkolny adres mailowy. Na ten adres osoba rejestrująca się powinna otrzymać
    maila zatytułowanego <Aktywacja konta/przypomnienie hasła> z adresu rejestr-uzytkownikow@vulcan.net.pl. Po kliknięciu na umieszczony tam link czytelnik założy sobie konto i ustawi swoje hasło. Hasło będzie potrzebne do każdorazowego logowania.
  4. W sytuacji gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy, należy
    zgłosić je bezpośrednio bibliotekarzowi lub wysłać informację na adres biblioteka@spolecznajedynka.pl.
  5. Rodzice – czytelnicy biblioteki szkolnej również mogą uzyskać dostęp do swoich kont bibliotecznych. Wymagane jest jednak wcześniejsze podanie swojego adresu mailowego (można go przysłać na adres biblioteka@spolecznajedynka.pl.)
    Po wprowadzeniu tych danych będzie można dokonać rejestracji według powyższych wskazówek.