- Aby dokonać rejestracji do systemu bibliotecznego należy w zakładce <BIBLIOTEKA> wybrać <KATALOG ONLINE>.
- Gdy otworzy nam się strona z katalogiem, należy kliknąć w ikonkę z kluczami
w prawym górnym rogu. Następnie w otwartym nowym oknie wybrać opcję „Załóż konto” i dalej postępować zgodnie z prezentowanymi przez program wskazówkami. - Do każdego bibliotecznego konta czytelniczego, należącego do uczniów
oraz pracowników szkoły, został wprowadzony osobisty, szkolny adres mailowy. Na ten adres osoba rejestrująca się powinna otrzymać
maila zatytułowanego <Aktywacja konta/przypomnienie hasła> z adresu rejestr-uzytkownikow@vulcan.net.pl. Po kliknięciu na umieszczony tam link czytelnik założy sobie konto i ustawi swoje hasło. Hasło będzie potrzebne do każdorazowego logowania. - W sytuacji gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy, należy
zgłosić je bezpośrednio bibliotekarzowi lub wysłać informację na adres biblioteka@spolecznajedynka.pl. - Rodzice – czytelnicy biblioteki szkolnej również mogą uzyskać dostęp do swoich kont bibliotecznych. Wymagane jest jednak wcześniejsze podanie swojego adresu mailowego (można go przysłać na adres biblioteka@spolecznajedynka.pl.)
Po wprowadzeniu tych danych będzie można dokonać rejestracji według powyższych wskazówek.